۱۳۹۳ آبان ۱۸, یکشنبه

من در خدای پدر هستم


یوحنا باب چهارده آیه ده
   آیا ایمان نداری که من در خدای پدر هستم و او در من است ؟ سخنانی که می گویم ، از خودم نیست بلکه از پدر من خداست که در من ساکن است ؛ و اوست که این کارها را می کند.
   یوحنا باب چهارده آیه یازده
   فقط ایمان داشته باش که من در خدای پدر هستم و او در من است ؛ و گرنه بخاطر این معجزات بزرگ که از من دیده ای ، به من ایمان آور.
   یوحنا باب چهارده آیه بیست
   وقتی زندگی را از سر گیرم ، خواهید دانست که من در خدای پدر هستم و شما در من هستید و من نیز در شما هستم .
   رومیان باب شش آیه چهار
   هنگامی که مسیح مرد، طبیعت کهنه ما هم که گناه را دوست می داشت ، با او در آب تعمید دفن شد؛ و زمانی که خدای پدر با قدرت پر جلال خود، مسیح را به زندگی بازگرداند، ما نیز در آن زندگی تازه و عالی شریک شدیم .
   قرنتیان اول باب پانزده آیه بیست و چهار
   پس از آن ، آخرت فرا خواهد رسید. در آن زمان ، مسیح تمام دشمنان خود را نابود خواهد ساخت و سلطنت را به خدای پدر واگذار خواهد کرد.
   قرنتیان اول باب پانزده آیه بیست و هفت
   چون خدای پدر اقتدار و حکمرانی بر همه چیز را به مسیح سپرده است ، البته روشن است که خود خدای پدر زیر این اقتدار و سلطه نمی باشد.
   غلاطیان باب یک آیه دو
   از درگاه خدای پدر، و خداوندمان عیسی مسیح ، طالب رحمت و آرامش برای شما هستم .
   غلاطیان باب یک آیه سه
   اگر من خود را رسول می خوانم ، منظورم آن نیست که یک گروه مذهبی یا هیئتی مرا بعنوان رسول بکار گمارده اند. رسالت و مأموریت من از جانب عیسی مسیح و خدای پدر است ، خدایی که او را پس از مرگ زنده کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر