۱۳۹۳ آبان ۱۴, چهارشنبه

«اگر من خود را جلال دهم،


یوحنا باب 8ایه 54-58عیسی گفت: «اگر من خود را جلال دهم، جلال من ارزشی ندارد. آن که مرا جلال می‌دهد، پدر من است، همان که شما می‌گویید، خدای ماست.
هر چند شما او را نمی‌شناسید، امّا من او را می‌شناسم. اگر بگویم او را نمی‌شناسم، همچون شما دروغگو خواهم بود. امّا من او را می‌شناسم و کلام او را نگاه می‌دارم. پدر شما ابراهیم شادی می‌کرد که روز مرا ببیند؛ و آن را دید و شادمان شد.» یهودیان به او گفتند: «هنوز پنجاه سال نداری و ابراهیم را دیده‌ای؟» عیسی به ایشان گفت: «آمین، آمین، به شما می‌گویم، پیش از آنکه ابراهیم باشد، من 
شما می‌گویم، پیش از آنکه ابراهیم باشد، من هستم!»
 یوحنا باب هفده آیه چهار
   من‌ بر روی‌ زمین‌ تو را جلال‌ دادم‌ و کاری‌ را که‌ به‌ من‌ سپردی‌ تا بکنم‌، به‌ کمال‌ رسانیدم‌.
   یوحنا باب هفده آیه پنج
   و الان‌ تو ای‌ پدر مرا نزد خود جلال‌ ده‌، به‌ همان‌ جلالی‌ که‌ قبل‌ از آفرینش‌ جهان‌ نزد تو داشتم‌.
   یوحنا باب هفده آیه ده
   و آنچه‌ ازآن من‌ است‌ از آن تو است‌ و آنچه‌ از آن تو است‌ از آن من‌ است‌ و در آنها جلال‌ یافته‌ام‌.
   یوحنا باب هفده آیه بیست و چهار
   ای‌ پدر می‌خواهم‌ آنانی‌ که‌ به‌ من‌ داده‌ای‌ با من‌ باشند در جایی‌ که‌ من‌ می‌باشم‌ تا جلال‌ مرا که‌ به‌ من‌ داده‌ای‌ ببینند، زیرا که‌ مرا پیش‌ از بنای‌ جهان‌ محبت‌ نمودی‌.
   یوحنا باب بیست و یک آیه نوزده
   و بدیـن‌ سخن‌ اشاره‌ کرد که‌ به‌ چه‌ قسم‌ موت‌ خدا را جلال‌ خواهد داد و چـون‌ این‌ را گفـت‌، به‌ او فرمـود: “از عقب‌ مـن‌ بیـا.”

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر