۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

هشدار دربارۀ «ضدّمسیح»



هشدار دربارۀ «ضدّمسیح»
۱۸بچه‌ها، این ساعتِ آخر است و چنانکه شنیده‌اید «ضدّمسیح» می‌آید، هم‌اکنون نیز ضدّمسیحانِ بسیار ظهور کرده‌اند، و از همین در‌می‌یابیم که ساعت آخر است.۱۹آنها از میان ما بیرون رفتند، امّا از ما نبودند؛ چه اگر از ما بودند، با ما می‌ماندند. ولی رفتنشان نشان داد که هیچ‌یک از ایشان از ما نبودند.
۲۰امّا شما مسحی از آن قدّوس یافته‌اید و همگی دارای معرفت هستید.۲۱من اینها را به شما می‌نویسم، نه از آن‌رو که حقیقت را نمی‌دانید، بلکه از آن‌رو که آن را می‌دانید، و نیز می‌دانید که هیچ دروغی از حقیقت پدید نمی‌آید.۲۲دروغگو کیست، جز آن که مسیح بودنِ عیسی را انکار می‌کند. چنین کسی همان «ضدّمسیح» است که هم پدر و هم پسر را انکار می‌کند.۲۳هر‌که پسر را انکار کند، پدر را هم ندارد و هر‌که پسر را اقرار کند، پدر را نیز دارد.
۲۴بگذارید آنچه از آغاز شنیده‌اید در شما بماند؛ اینگونه شما نیز در پسر و در پدر خواهید ماند.۲۵و این است آنچه او به ما وعده داده است، یعنی حیات جاویدان.
۲۶من اینها را به شما دربارۀ کسانی نوشتم که گمراهتان می‌کنند.۲۷امّا دربارۀ شما باید بگویم آن مسح که از او یافته‌اید، در شما می‌ماند و نیازی ندارید کسی به شما تعلیم دهد، بلکه مسحِ او دربارۀ همه‌چیز به شما تعلیم می‌دهد. آن مسح، حقیقی است، نه دروغین. پس همانگونه که به شما تعلیم داده است، در او بمانید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر