۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۴, چهارشنبه

شیطان نمیتواند




شیطان نمیتواند با جور و جفا با مسیحیان به جنگد ، یا به آنها لطمه بزند ؛
او با فریب ، با تعالیمِ غلط ، با دور کردنِ مَردم از فیضِ مسیحِ خداوند ، با دور کردن از خبرِ خوشِ انجیلِ ملکوتِ خدا برای نجات ؛
که مأموریتِ اعظم و اصلیِ کلیساست می جنگد ؛

دعا میکنم ، من و تک تکِ شما عزیزانم در مسیحِ خداوند از تعالیمِ کلامِ زندهِ خداوند برکت بگیریم ؛
رشدِ روحانی دریافت کنیم ؛

چون در این روزها بازیهای فیسبوکی حتی از طریقِ کلامِ خدا نیز فقط میتواند سرگرم کننده باشد و برکاتِ دنیوی برای خیلی از ما داشته باشد ؛
اگر باور نمیکنید ، خواهش میکنم دور از تعصبِ مذهبی که خیلی از ما در مسیحیت پیدا کردیم و دور از دروغهای شریر ، از خواب بیدار شده با چشمانِ باز که میتواند ببیند به اطرافِ خود نگاه کنیم ؛

نجاتِ تک تکِ ما انسانها یک هدیهِ رایگان است از طرفِ خدا ؛
ما هر گز احتیاجی نداریم ، یعنی قادر نیستیم که با هزاران کارِ مختلف و با توسل به انجامِ اعمالِ مذهبی و کارهای نیکو و با قدرتِ خودمان نجاتِ آسمانی را کسب کنیم ؛
تنها خونِ مسیحِ خداوند است که میتواند گناهانِ جهان را پاک و سفید نموده نجات دهد ؛

آنهم بواسطِ ایمان ، ایمانِ به عیسیِ مسیح ، پسرِ یگانهِ پدر ، نجات دهندهِ عالم و کارِ عظیمِ او بر روی صلیب و دریافتِ (((( فیضِ )))) او ؛

باید بیدارباشیم ، تا متوجه بشویم ، بفهمیم که تنها و تنها از راهِ فیضِ مسیحِ خداوند است که نجاتِ آسمانی نصیبِ هر کدام از ما میشود ؛
(((((( نه مذهبِ کاذب که از خدا نیست ))))) ؛

عزیزانِ من که در مسیحِ خداوند خیلی دوستتان دارم ؛
این مطالب را نمی نویسم که لایک و یا آمین بگیرم ؛
چون من در مسیحِ خداوند آزاد شدم ؛
من مینویسم اماّ اطمینان دارم که خیلی ها مثلِ همیشه بخاطرِ مطالبی که از فیضِ خداوند برای نجات می نویسم از من دور و دورتر خواهند شد ؛
اماّ باز هم مینویسم ، چون این فرمانِ است ؛

فرمانِ سوّمِ طلائیِ مسیحِ خداوند که فرمود :
حکمی تازه به شما می دهم ، و آن این که یکدیگر را مُحبّت کنید همان گونه که من شما را مُحبّت کردم ؛

من از تک تکِ شما عزیزانم خواهش میکنم که از کلامِ زندهِ خداوند برکت بگیرید ؛
بخاطرِ اَبدیتِ خودتان !؛
 ‎

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر