۱۳۹۳ فروردین ۶, چهارشنبه

نام تو پر جلال باد



ای پدر ما که درآسمانی نام تو مقدس، نام تو پر جلال باد
شکرگزار تو هستم ای خداوند برای هر آنچه که از روی لطف، رحمت و مهربانی خودت به ما ارزانی داشته اید
خداوندا با تمامی دل و جان با همه قلب و وجود از تو سپاسگزار هستم برای دوستانم برای عزیزانی که بهم عطا فرمودی ، حقیقتا تسلی تو ، صلح تو و برکات و سلامتی ترا، ای خداوند خواستار هستم برای همه دوستانم باشد
که دستان قدوس و آرامی بخش تو همیشه بر ایشان باشد تا همه را قوت جان و تسلی روح باشد.. خداوندا با تمامی دل و احساسم سال نو میلادی مبارک و خجسته را به همه دوستانم تبریک عرض مینمایم ، باشد که تو شادی بخش زندگی و آرامی جان ایشان باشید.،
ای مسیح پر جلال و ای خدای زنده ام تو مرحم زخم ایشان باش و تسلی باش برای قلبهای دردمند و شادی بده به قلبهای محزون و تو صخره و ملجای ایشان باش
ای خدای قدوس تو به زانوان خسته قوت بده و عنایت فرما همه در هر حال و هر مکان فقط به تو توکل و توسل جویند
ایمان دارم تو هیچوقت فرزندانت را یتیم و تنها نمیگذاری و می دانم تو همیشه یار ، یاور و همه کس ما هستی در این دنیای غریب
پدر جان با قوت و قدوسیت اسم یگانه مسیح مقدس همه عزیزانم را به دستان زور آور و مبارک تو می سپارم و یقین دارم تو در این سال جدید بهترین هدایا و ارزنده ترن برکات را برایشان تدارک دیده ای پس به حرمت نام خودت اراده ات بشود بر زندگی این عزیزان
پدر جان تمام شکر گذاری و مناجاتم را به اسم قدوس و عظیم و مهربان عیسی مسیح به بارگاه قدوست بلند میکنم و به نام خدای زنده از تو می طلبم که تو از اعلی آمین بگویی و اجابت فرمایی. بنا بر حسب اراده نیکو و زیبایت
به شایستگی اسم مسیح زنده
آمین  آمین  آمین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر