۱۳۹۲ اسفند ۲, جمعه

بخاطر نیکویی خود مرا یادکن!



ای خداوند ,راز دل خود را با تو در میان میگذارم.خدایا,من بر تو توکل دارم,پس نگذار شرمنده شوم و دشمنانم با دیدن بدبختی من شادی کنند.بلی آنانی که به تو امیدوارندهرگز سرافکنده نخواهند شد,اما کسانی که بیجهت از اوامر تو سرپیچی میکنند خوار خواهند شد. 
ای خداوند, راه خود را به من نشان ده و احکام خود را به من بیاموز. راستی خود را به من تعلیم ده و مرا هدایت فرما,زیرا تو نجات دهنده من هستی و من همیشه به تو امیدوار بوده ام.
ای خداوند, رحمت ازلی و محبت عظیم خود را به یاد آر! خطایا و گناهان جوانی ام را ببخش! ای خداوند, به رحمت خویش وبخاطر نیکویی خود مرا یادکن!
خداوند نیکو و عادل است, او راه راست خود را به کسانی که از راه منحرف شوند نشان خواهد داد. او شخص فروتن را در انجام کارهای درست هدایت خواهد کرد و راه خود را به او تعلیم خواهد داد. خداوند تمام کسانی که عهد او را نگاه میدارند و از اوامرش پیروی میکنند, با وفاداری و محبت هدایت میکند.
ای خداوند گناه من بزرگ است, بخاطر نام خودت آن را بیامرز! اگر کسی خدا ترس باشد, خدا راه راست را به او نشان خواهد داد. او همیشه کامیاب خواهد بود و فرزندانش در دنیا پایدار خواهند شد.خداوند به کسانی اعتماد دارد که از او اطاعت میکنند. او عهد خویش را با ایشان تحکیم می کند.
چشم امید من همیشه بر خداوند است, زیرا تنها او میتواند مرا از خطر برهاند. ای خداوند به من توجه فرما و بر من رحم نما, زیرا تنها و در مانده ام. غمهای دلم زیاد شده است, مرا از غصه هایم رها ساز! به فقر و بدبختی من توجه کن و همه گناهانم را بیامرز.
دشمنانم را ببین که چه زیادند و چقدر از من نفرت دارند! جانم را حفط کن و مرا نجات ده تا شرمنده نشوم, زیرا که بر تو توکل کرده ام. باشد که کمال و راستی من حافظ من باشند,زیرا به تو پناه میبرم.
کتاب عهد عتیق.مزامیر 25

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر