۱۳۹۲ بهمن ۲۱, دوشنبه

عیسی خداوند است ایمان دارم.



  1. تو فرزند محبوب منی و من از تو خشنودم.... همان صدایی که با عیسی مسیح سخن گفت.همان صدایی که با تمام فرزندان خدا سخن می گوید و آنانرا رها میکند تا در تاریکی جهان زندگی کنند و همزمان آنانرا به روشنی رهنمون می سازد.....من آن صدا را شنیده ام آن صدا در گذشته با من حرف زده است هنوز هم با من سخن می گوید این صدا آوای عشق است که از ازلیت شنیده می شود و هر زمان که شنیده شود بشارت دهنده و پیام آور حیات است.Foto: ‎تو فرزند محبوب منی و من از تو خشنودم.... همان صدایی که با عیسی مسیح سخن گفت.همان صدایی که با تمام فرزندان خدا سخن می گوید و آنانرا رها میکند تا در تاریکی جهان زندگی کنند و همزمان آنانرا به روشنی رهنمون می سازد.....من آن صدا را شنیده ام آن صدا در گذشته با من حرف زده است هنوز هم با من سخن می گوید این صدا آوای عشق است که از ازلیت شنیده می شود و هر زمان که شنیده شود بشارت دهنده و پیام آور حیات است....... آمین‎

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر